Перейти до вмісту

Перспективи розвитку транспортної системи в Києві

Миколою Азаровим, прем’єр-міністром України, була проведена нарада, яка стосувалася майбутнього розвитку транспортної системи міста Києва. Прес-служба Кабінету Міністрів з посиланням на слова глави уряду повідомила, що завдяки Євро-2012 Україна змогла показати свій величезний потенціал. Як вважає Микола Азаров, проведення чемпіонату Європи з футболу в Україні стало справжнім випробуванням для країни. Українці переконалися, що в змозі не тільки реалізувати масштабні інфраструктурні проекти, а й можуть виконувати самі складні завдання. Окрім того Микола Янович був радий за українських будівельників, котрі отримали безцінний досвід.

В Києві всі намічені завдання, котрі стосувалися транспортної інфраструктури, вже виконано. Зокрема, 11 вулиць було реконструйовано або відремонтовано. Проте, як зазначив прем’єр-міністр, це являється лише початком шляху, оскільки уряд перед собою поставив великі цілі та завдання. Для їх виконання потрібні будуть значні зусилля та чималі фінанси.

Уряд, бажаючи розвивати Київ та покращити комфорт киян та гостей, має намір кардинально модернізувати транспортну систему столиці. Азаров також наголосив і про бажання зробити Київ ще гарнішим.

Окрім того Миколі Азарову під час наради було представлено для ознайомлення перелік основних інфраструктурних об’єктів, котрі планують реалізувати в цьому і наступному році. Серед цих об’єктів також є швидкісний трамвай на Троєщині. При цьому Олександр Попов, глава Київської міської державної адміністрації, завірив у тому, що цілком можливо трамвай запустити до Дня незалежності України. Також зайшла мова про метро на Троєщину, будівництво якого наразі триває. До речі, першу станцію метро на Троєщині київська влада обіцяє відкрити вже в наступному році. Окрім того, розпочато будівництво Подільського мостового переходу, а відкрити рух по ньому планують в 2013 році.

Мікрорайон Теремки також обзаведеться метрополітеном, будівництво якого наразі триває. Про це доповіли прем’єр-міністрові. На цій лінії чергова станція буде здана у жовтні цього року.

Паралельно із вже згаданими проектами влада взяла під опіку наступними:

  • з’їздів на Столичне шосе з вул. Саперно-Слобідської
  • реконструкція транспортної розв’язки
    • на Ленінградській площі
    • на перетині проспекту Перемоги, який належить Шулявському шляхопроводу.

Разом із тим вирішується питання з дорогою до аеропорту Жуляни.

Окремим пунктом наради було обговорення реконструкції транспортної розв’язки, котра знаходиться на Поштовій площі. У зв’язку із тим, що Поштова площа являється одним із осередків пам’яток культури та історії, ускладнюється розробка проектних пропозицій по її реконструкції. Також певних незручностей додає проїзна частина вулиці Набережно-Хрещатицької, котра проходить на відстані 10 метрів від існуючих житлових забудов. Ще однією незручністю для реконструкції буде наявність районних магістральних вулиць з інтенсивним рухом транспорту, котрі примикають в одному рівні до вище згаданих вулиць. Ці незручності схиляють розробників проекту розглянути можливість побудови тунелю, яким піде транспортна розв’язка. Таким чином, як зазначив Олександр Попов, з’являється можливість, зберігши архітектурне надбання, зробити територію привабливішою. Микола Азаров був задоволений таким оригінальним рішенням, оскільки воно дозволить зберегти не тільки культурні та історичні пам’ятки, а й зберегти річкову площу Києва майже недоторканою.

Окрім того, прем’єр-міністр наголосив на необхідності звести до мінімуму незручності для водіїв, які виникатимуть з обмеженням руху при реконструкції чи спорудженні розв’язок і мостів.

Проте, як «радують» нас експерти, у зв’язку із перенасиченням Києва транспортними засобами вирішити проблему в цій галузі на 100% фізично не вийде. Навіть незважаючи на різноманітні інфраструктурні проекти та реалізацію програм у вирішенні проблем у сфері автотранспорту.

Джерело – Багнет